
بروزرسانی: 25 خرداد 1404
7 مورد از بهترین نکات تجاری که ستارگان طراحی امسال به ما داده اند - از عدم ارسال پیامک به مشتریان تا گرفتن عکس های بهتر
توگود می گوید: «ارتباط با مردم برای رشد بسیار مهم است، و بدون این ارتباط، هیچ کس نمی داند که شما کی هستید یا چه کار می کنید. "اما شما باید این کار را به گونه ای انجام دهید که نوسان زیادی نداشته باشد، که مستلزم نظم و انضباط است."
برای او، این نظم و انضباط با تحمیل نظم به دست نمی آید، بلکه با تأکید بر ارزش تماس فیزیکی واقعی به دست می آید. به همین دلیل است که او کار خود را به یک استودیوی جدید در شمال لندن منتقل کرد، که فضای بیشتری برای آزمایش های خلاقانه و فرصت های بیشتری برای همکاری خودجوش ارائه می دهد.
این مفهوم به مخاطبان او نیز گسترش می یابد. او می گوید: «چند بار در سال در استودیو، روزهایی را میزبانی می کنیم که استودیو را باز می کنیم و هر کسی می تواند از آن بازدید کند و ببیند که ما چه می کنیم. "این یک چیز کوچک است، اما نشانه آن است که چیزهای ملموس به اندازه چیزهای مجازی مهم هستند."
به گفته میکی تن هاف، چه اشتباهاتی در عکس های پیشاهنگی خود مرتکب می شوید.
میکه تن هاو، سردبیر سابق مجله که به طراح داخلی تبدیل شده بود، اغلب عیوبی را که اتاق را زنده می کند تجلیل می کند. اما وقتی نوبت به ارزیابی تصاویر اکتشافی می رسد، بخشی اساسی از فرآیند غربالگری مشتری است، تمایزات مشخص تری بین درست و غلط وجود دارد.
او مدت کوتاهی پس از طراحی پروژه Reath Design در Los Feliz برای AD PRO گفت: «بهترین عکس ها آنهایی هستند که به عقب کشیده می شوند تا بتوانید کل اتاق را درک کنید.» تبلیغاتشماره ژوئیه / آگوست. من به اندازه کافی می توانم از روی آن عکس ها (برداشته شده) بگویم که داستان پروژه چیست و برای اجرای کامل چه چیزهایی باید به آن اضافه شود.
در حالی که تصاویر قابل پیش بینی و قابل اعتماد پیش بینی به ساده تر شدن فرآیند او کمک می کنند، Ten Have هنوز هم کمی غیرقابل پیش بینی بودن را در مورد خود فضا تشویق می کند. "من همیشه متوجه می شوم که داشتن یک چیز غیرمنتظره در یک اتاق بسیار تاثیرگذار است."
عباراتی را امتحان کنید که مارتا استوارت را یاد بگیرد.
امروز مارتا استوارت نیازی به معرفی ندارد. اما در طول مسیر ظهور، سقوط و احیای شگفت انگیز او در طول حرفه ای که اکنون 100 کتاب و بیش از چهار دهه را در بر می گیرد، این نماد زنده برای خوب زیستن به دو شعار چسبیده است که هر کسی - طراح یا غیر طراح - می تواند آن را عملی کند.
استوارت به AD PRO گفت: «دو جمله بارها و بارها وجود دارد: هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید و آن را در کار خود بگنجانید و همه می خواهند یاد بگیرند. هرچه بتوانید دانش و ایده های خود را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید، بهتر است.
هنوز ثبت نام نکرده اند منبع خبرنامه؟ اینجا ثبت نام کنید تا مطالب ضروری AD PRO را برای متخصصان صنعت طراحی دریافت کنید که دو بار در هفته به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود.
کسب و کار خود را با راهنمای AD PRO رشد دهید

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/smart-design-business-tips-to-implement-this-year