بررسی ASLA شرایط ملایم را برای شرکت های معماری منظر نشان می دهد


طبق آخرین گزارش انجمن معماران منظر آمریکا، شرایط اقتصادی برای شرکت های معماری منظر نرم شده است. فصلنامه تجارت نظر سنجی. در طول سه ماهه سوم سال 2016، شرکت‌ها کاهش ساعت‌های قابل پرداخت و درخواست‌های کار جدید را گزارش کردند و برنامه‌هایی برای استخدام نیز نسبت به سه ماهه قبل کاهش یافت.

مقایسه نتایج نظرسنجی با اعداد سه ماهه سوم از چهار سال گذشته نشان می دهد که شرایط کسب و کار به طور مداوم در محدوده زمانی که شرکت ها در سه ماهه چهارم سال 2016 پیش می روند، باقی می مانند.

این نظرسنجی نشان داد که 78.38 درصد از ساعت‌های قابل‌صورت‌حساب ثابت به میزان قابل‌توجهی بالاتر گزارش کرده‌اند که نسبت به 82.67 درصد سه‌ماهه قبل کاهش یافته است. این نتیجه همچنین یک گام به عقب تر از آنچه برای سه ماهه سوم سال 2013 (80.6 درصد)، 2014 (84.18 درصد) و 2015 (83.4 درصد) گزارش شده بود، است. بسیار بیشتر از 70.9 درصد گزارش شده در سه ماهه سوم سال 2012 است.

حدود 80.33 درصد اظهار داشتند که پرس و جوها برای کار جدید در سه ماهه سوم سال 2016 به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، که نسبت به 81.03 درصد در سه ماهه قبل کاهش اندکی داشته است. این نتیجه نیز نسبت به سه ماهه سوم سال 2014 (83.89 درصد) و 2015 (81.56 درصد) کاهش یافته است – اما همچنان در محدوده است. بسیار بالاتر از آنچه برای سه ماهه سوم سال 2012 (70.7 درصد) و 2013 (78 درصد) گزارش شده بود.

سال به سال، حدود 80.44 درصد از شرکت ها گفته اند که ساعت های قابل پرداخت ثابت و به طور قابل توجهی بالاتر است. این نتیجه برای سه ماهه سوم سال 2013 (80 درصد) تقریباً یکسان است و نسبت به سه ماهه سوم سال 2015 (81.3 درصد) و 2014 (82.38 درصد) کاهش جزئی داشته است. بسیار بیشتر از آنچه برای سه ماهه سوم سال 2012 گزارش شده بود (73.4 درصد).

سال به سال، حدود 81.97 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که پرس و جوهای سه ماهه سوم برای کار جدید ثابت و به طور قابل توجهی بالاتر است. این نتیجه نسبت به سه ماهه سوم سال 2013 (84.7 درصد)، 2014 (86.1 درصد) و 2015 (84.52 درصد) کاهش یافته است. بسیار بیشتر از آنچه برای سه ماهه سوم سال 2012 گزارش شده بود (77.5 درصد).

کمتر از نیمی از شرکت های دارای دو یا بیشتر کارمند (47.95 درصد) می گویند که قصد دارند در سه ماهه چهارم سال 2016 استخدام کنند، که نسبت به نظرسنجی سه ماهه دوم 2016 کاهش قابل توجهی داشته است (51.2 درصد)، اما همچنان بسیار بیشتر از آنچه برای آن ثبت شده بود. نظرسنجی سه ماهه سوم 2012 (23.17 درصد) و 2013 (40 درصد). این تقریباً همان چیزی است که برای سه ماهه سوم سال 2014 (48.06 درصد) و 2015 (48 درصد) گزارش شده بود. حدود 83.33 درصد از شرکت‌ها با 50 تا 99 کارمند می‌گویند که یک معمار منظر با تجربه یا یک معمار منظر سطح پایه را استخدام خواهند کرد.

این نظرسنجی همچنین سوالات سه ماهه سوم سال 2013 را در مورد استفاده شرکت ها از رسانه های اجتماعی برای اهداف تجاری بازبینی کرد. اکثر شرکت‌های با دو یا چند کارمند (70.67 درصد) نشان دادند که از رسانه‌های اجتماعی برای حمایت از استراتژی‌های کسب‌وکار شرکتی استفاده می‌کنند که نسبت به 52.7 درصد در سال 2013 افزایش قابل توجهی داشته است. حدود 56.67 درصد موافق بودند که رسانه‌های اجتماعی پتانسیل تغییر همه جنبه‌های کسب‌وکار شرکت‌هایشان، از جمله برندسازی، بازاریابی، تحلیل استراتژیک و گسترش، در مقایسه با 52.3 درصد از سال 2013. با این حال، بسیاری از شرکت‌ها (48.98 درصد) هنوز از رسانه‌های اجتماعی برای تجزیه و تحلیل کسب‌وکار جدید بالقوه، خطرات برای فعالیت‌های تجاری و سنجش عملکرد استفاده نمی‌کنند. عملکرد – کاهش نسبت به 55.8 درصد گزارش شده در سال 2013.

مهمترین دلایل استفاده شرکت ها از رسانه های اجتماعی عبارتند از تبلیغات (57.36 درصد)، تعامل با مشتریان (55.04 درصد) و تحقیق در مورد رقبا (51.94 درصد). این رتبه بندی ها نسبت به نظرسنجی سال 2013 افزایش یافته است: تعامل با مشتریان (45.4 درصد)، تبلیغات (42.0 درصد) و تحقیق در مورد رقبا (37.0 درصد).

محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی مورد استفاده شرکت ها همچنان لینکدین (90.37 درصد)، فیس بوک (77.04 درصد) و توییتر (37.78 درصد) هستند. این سه نفر برتر از سال 2013 تاکنون ثابت مانده اند: لینکدین (84.6 درصد)، فیس بوک (64.8 درصد) و توییتر (30.8 درصد).

کمتر شرکتی (53.02 درصد) در مقایسه با آنچه در سال 2013 گزارش شده بود (68.1 درصد) معیارها یا اطلاعات خلاصه را از حساب های رسانه های اجتماعی خود جمع آوری نمی کند.

نکات کلیدی نظرسنجی:

در مقایسه با سه ماهه دوم 2016، ساعات قابل پرداخت سه ماهه سوم 2016 شما (همه شرکت ها):
به طور قابل توجهی بالاتر (بیش از 10٪) – 15.14٪
کمی بالاتر (5 تا 10٪ بیشتر) – 28.65٪
تقریباً یکسان (به علاوه یا منفی 5٪) – 34.59٪
کمی پایین تر (5 تا 10٪ کمتر) – 12.97٪
به طور قابل توجهی کمتر (بیش از 10٪) – 8.65٪

در مقایسه با سه ماهه دوم 2016، درخواست های سه ماهه سوم 2016 شما برای کار جدید (همه شرکت ها):
به طور قابل توجهی بالاتر (بیش از 10٪) – 15.30٪
کمی بالاتر (5 تا 10٪ بیشتر) – 27.87٪
تقریباً مشابه (به علاوه یا منفی 5٪) – 37.16٪
کمی پایین تر (5 تا 10٪ کمتر) – 12.02٪
به طور قابل توجهی کمتر (بیش از 10٪) – 7.65٪

سال به سال، در مقایسه با سه ماهه سوم در سال 2015، ساعات پرداخت سه ماهه سوم 2016 شما (همه شرکت ها):
به طور قابل توجهی بالاتر (بیش از 10٪) – 19.02٪
کمی بالاتر (5 تا 10٪ بیشتر) – 32.07٪
تقریباً یکسان (به علاوه یا منفی 5٪) – 29.35٪
کمی پایین تر (5 تا 10٪ کمتر) – 10.33٪
به طور قابل توجهی کمتر (بیش از 10٪) – 9.24٪

سال به سال، در مقایسه با سه ماهه سوم سال 2015، سوالات سه ماهه سوم 2016 شما برای کار جدید (همه شرکت ها):
به طور قابل توجهی بالاتر (بیش از 10٪) – 15.30٪
کمی بالاتر (5 تا 10٪ بیشتر) – 27.87٪
تقریباً یکسان (به علاوه یا منفی 5٪) – 38.80٪
کمی پایین تر (5 تا 10٪ کمتر) – 11.48٪
به طور قابل توجهی کمتر (بیش از 10٪) – 6.56٪

آیا قصد دارید کارمندانی را در سه ماهه چهارم سال 2016 استخدام کنید (پاسخ های متعدد برای شرکت هایی با دو یا چند کارمند فیلتر شده است)؟
بله، ما یک معمار منظر با تجربه استخدام خواهیم کرد – 23.29%
بله، ما یک معمار منظر سطح پایه استخدام خواهیم کرد – 17.81%
بله، ما یک کارآموز استخدام خواهیم کرد – 10.27٪
بله، ما کارکنان پشتیبانی را استخدام خواهیم کرد – 11.64٪
بله، ما کارکنان طراحی/معماری/مهندسی دیگر را استخدام خواهیم کرد – 15.07%
بله، ما کارکنان دیگری را استخدام خواهیم کرد – 8.90٪
نه، ما در حال حاضر استخدام نمی کنیم – 52.05٪

آیا شرکت شما از رسانه های اجتماعی برای حمایت از استراتژی های تجاری شرکتی (فیلتر شده برای شرکت هایی با دو یا چند کارمند) استفاده می کند؟
بله – 70.67%
خیر – 28.0٪
مطمئن نیستم – 1.33٪

رسانه‌های اجتماعی این پتانسیل را دارند که تمام جنبه‌های کسب‌وکار شرکت من، از جمله برندسازی، بازاریابی، تجزیه و تحلیل استراتژیک، و گسترش را متحول کنند (پاسخ‌های متعدد برای شرکت‌هایی با دو یا چند کارمند فیلتر شده است).
موافق – 56.67٪
مخالف – 13.33٪
مطمئن نیستم – 30.0٪

شرکت من رسانه‌های اجتماعی را برای تجزیه و تحلیل کسب‌وکار جدید بالقوه، خطرات برای فعالیت‌های تجاری و اندازه‌گیری عملکرد تمرینی (برای شرکت‌هایی با دو یا چند کارمند فیلتر شده) رصد می‌کند.
بله – 42.18٪
خیر – 48.98%
مطمئن نیستم – 8.84٪

شرکت من از رسانه های اجتماعی برای فعالیت های زیر استفاده می کند (پاسخ های متعدد برای شرکت هایی با دو یا چند کارمند فیلتر شده است):
تعامل با مشتریان – 55.04٪
تبلیغات – 57.36٪
مشتریان تحقیق – 48.84٪
تحقیق در مورد کسب و کار جدید بالقوه – 44.96٪
رقبای تحقیق – 51.94٪
تحقیق در مورد محصولات و خدمات جدید – 44.96٪
ارتباط با کارمندان و سایر ذینفعان – 42.64٪

شرکت من از پلتفرم های رسانه های اجتماعی زیر استفاده می کند (پاسخ های متعدد برای شرکت هایی با دو یا چند کارمند فیلتر شده است):
لینکدین – 90.37%
فیس بوک – 77.04٪
توییتر – 37.78٪
اینستاگرام – 22.96%
پینترست – 21.48٪
YouTube/Vimeo – 16.30٪
Google+ – 18.52٪
اسنپ ​​چت – 2.22
Tumblr – 0.0٪
تاک – 0.74٪

شرکت من معیارها و اطلاعات خلاصه را از رسانه های اجتماعی (فیلتر شده برای شرکت هایی با دو یا چند کارمند) جمع آوری می کند.
بله – 31.54%
نه – 53.02%
مطمئن نیستم – 15.44٪

درباره نظرسنجی
انجمن معماران منظر آمریکا (ASLA) فصلنامه تجارت نظرسنجی معیارهای سه ماهه را در مورد آمارهای کلیدی از جمله ساعات قابل پرداخت، پرس و جو و برنامه های استخدام می پرسد. این نظرسنجی از نظر آماری معنادار نیست، اما در عوض تصویری از صنعت معماری منظر ارائه می دهد. نظرسنجی ملی سه ماهه سوم 2016 انجام شد 3 اکتبر تا 17 اکتبر 2016، با 188 مخاطب اصلی شرکت پاسخ می دهند.

درباره ASLA
انجمن معماران منظر آمریکا که در سال 1899 تأسیس شد، انجمن حرفه ای ملی برای معماران منظر است که بیش از 15000 عضو را در 49 بخش حرفه ای و 72 بخش دانشجویی نمایندگی می کند. اعضای انجمن پس از نام خود از “ASLA” برای نشان دادن عضویت و تعهد خود به بالاترین استانداردهای اخلاقی این حرفه استفاده می کنند. معماران منظر سرپرستی، برنامه ریزی و طراحی محیط های ساخته شده و طبیعی ما را رهبری می کنند. ماموریت انجمن پیشرفت معماری منظر از طریق حمایت، ارتباطات، آموزش و مشارکت است.




منبع: http://www.asla.org/NewsReleaseDetails.aspx?id=49403