بهینهسازی لندینگپیج برای کمپینهای گوگلادز

ادز اکسپرس همچنین از مشاغل کوچک که وب سایت ندارند با پشتیبانی از آنها برای هدایت مشتریان به صفحه Google Place خود پشتیبانی میکند. کلیکهای نامعتبر یکی دیگر از اصطلاحات گوگل ادز است که به کلیکهای دردسرساز اشاره میکند. از دیگر مزایای تبلیغات در گوگل این است که شما این امکان را دارید روز و ساعات نمایش تبلیغ خود را تعیین نمایید. نتیجهٔ مزایده مشخص میکند که کدام تبلیغها در صفحهٔ نتایج نمایش داده شوند. گوگل ادوردز برای محاسبه نمره کیفیت از پارامترهای مختلفی استفاده میکند که یکی از آنها اصولی بودن سایت و رعایت دستورالعملهای گوگل وبمستر است. شما در گوگل ادز میتوانید از دو استراتژی قیمتگذاری اتوماتیک (Automatic Bidding) و قیمتگذاری دستی (Manual Bidding) استفاده کنید. برخی ایدههای اساسی در انتخاب کلیدواژه را میتوانید با استفاده از پیشنهادهایی که گوگل در کادر جستجوی خود می دهد بدست آورید. این دوستان عزیز که برای مثال ما همگی فروشگاه اینترنتی موبایل دارند، میخواهند با استفاده از تبلیغات گوگل فروش خود را افزایش دهند. بسیار مناسب میباشد. تبلیغات فیکس باعث ارتقای رتبه در گوگل، جمعآوری لید یا سرنخ باکیفیت، افزایش فروش و بازگرداندن مشتریها یا لیدهای ازدسترفته با ارائه پیشنهادات جذاب نیز میشود. قبل از اینکه وارد تبلیغات در گوگل ادوردز شوید، باید لیستی از کلمات کلیدی آماده و مناسب داشته باشید تا تلاشهای خود را بتوانید به بهترین روش هدایت کنید.

پس احتمالاً یکی از مهمترین اهدافشان این است که اگر کاربری در سایت گوگل عبارت «خرید اینترنتی موبایل» را جستجو کردد، گوگل تبلیغ سایتشان را نمایش دهد. شما در فیلد مربوط به bidding هزینه پیشنهادی خود را به گوگل ارائه میدهید و گوگل با توجه به ضوابط خود تعیین میکند که که تبلیغ شما نمایش داده شود یا خیر. گوگل در این حالت سعی میکند به شکلی قیمتهای پیشنهادی را ارائه دهد که بیشترین تعداد کاربر بر اساس بودجهای که تعیین کردید، به مشتری تبدیل شود. این منجر به افزایش نرخ تبدیل مشتری و بهبود عملکرد تبلیغات گوگل می گردد. تبلیغات در گوگل تبلیغ در گوگل نرخ کلیک یا همان CTR مخفف عبارت Click Through Rate می باشد. تبلیغات تماس محور از همان شماره تلفن هایی استفاده می کنند که ممکن است پیش از این در افزونه تماس یا Call Extensions تبلیغات در گوگل خود از آن استفاده کرده سفارش تبلیغ در گوگل باشید.

اگر میخواهید ببینید تبلیغات خودکار چگونه ممکن است ظاهر شوند، روی مداد کنار نام دامنه خود در زیر «By site» کلیک کنید. شما در این حالت به گوگل میگویید که میخواهید به چه هدفی دست پیدا کنید. عدم آشنایی با زبان این پلتفرم نباید باعث شود که از مزایای آن بیبهره بمانید؛ ولی اگر وقت کافی برای آشنایی با گوشه و کنار گوگل ادز ندارید، میتوانید اجرا و مدیریت کمپین خود را به دست کارشناسان ما در فرست ادز، آژانس تبلیغات در گوگل و زیرمجموعهٔ یکتانت، بسپارید. وب یوز مفتخر است تبلیغات آنلاین شما در گوگل را به بهترین نحو و به صورت مستقیم توسط پارتنر رسمی Google AdWords و همچنین پارتنر رسمی Google Analytics مدیریت کند. به همین منظور، ساناسل، در جهت ساخت، شارژ کردن و مدیریت تبلیغات گوگلی شما خدمات ارائه می دهد. همچنین می توانید برای مشاوره در زمینه یافات بهترین عبارات و کلمات کلیدی مرتبط در زمینه شغلی شما با دارکوب مشورت نمایید. در قسمت Deafult bid نیز باید برای کلمات کلیدی موجود در ادگروپ خود یک هزینه تعیین کنید.

از آنجایی که یکی از بهترین روشهای تبلیغ کسب و کارهای آنلاین، تبلیغ در موتور جستجوگر گوگل میباشد، با تبلیغ در گوگل (Google Adwords) به راحتی مشتریانتان به صورت کاملا هدفمند، شما را در صفحه اول گوگل مشاهده میکنند. یکی از روشهای این کار استفاده از کلید واژههای منفی است، اما اینکار مشکل است زیرا نمیتوان تمام احتمالات را در کلید واژههای منفی قرار داد. بلکه از یک سری اصل و قانون مختلف برای تصمیمگیری خود استفاده میکند. گوگل سعی میکند تا حساب کلیکهای نامعتبر را از سایر کلیکها جدا کند تا شما ضرر نکنید. به علاوه میتوان برای هر گروه آگهی و مضمون آگهی جدا، یک صفحه مقصد جدا هم تعریف کرد.

بازاریابی مجدد یکی از مهمترین وقدرتمندترین مزایای تبلیغ در گوگل ادز است که با استفاده از آن به راحتی می­توانید پیام مناسب را در زمان مناسب به شخص مناسب ارسال کنید. گوگل ادوردز برای محاسبه هزینه هر کلیک از سیگنالهای متفاوتی استفاده میکند که یکی از آن سیگنالها، Quality Score است. یعنی هر تبلیغدهنده، تنها به اندازهای هزینه پرداخت میکند تا از نفر پایینی خود در مزایده، رتبۀ بالاتری داشته باشد. بیشتر در معرض دید قرار گرفتن – وقتی امتیاز کیفی بالاتری داشته باشید، تبلیغات شما بیشتر نمایش داده می شوند و در SERP جایگاه بهتری دارند، بالای صفحه قرار می گیرند. بهترین حالت این است که شما وقتی آنها کلیک می کنند پول می دهید. وقتی محتوایی را تولید و منتشر میکنید، حواستان به تهیه لینکهای داخلی هم باشد.

برای آنکه بدانیم گوگل ادز چگونه کار میکند، کافی است این دو شاخص را بشناسیم. این، تمام مراحل لازم برای استفاده از گوگل ادسنس است. گوگل معیارهایی تعیین کرده تا با استفاده از آنها بتواند سایتهایی که قصد تبلیغ دارند را رتبهبندی کند. هر دسته از کلیدواژه ها که مضمون مرتبط با هم دارند میتوانند به یک گروه آگهی جدا تبدیل شوند. اما به یاد داشته باشید که مبلغ پیشنهادی، تنها یکی از معیارهای ارزیابی تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو است و معیارهای دیگری نیز در تعیین جایگاه تبلیغات نقش دارند. در حالت اول، شما میتوانید مطمئن باشید که رپورتاژتان توسط خوانندهها دیده خواهد شد. در قسمت بعدی نیز میتوانید زبان کاربران هدف را انتخاب کنید All languages میتواند گزینه مناسبی برای تارگت کردن کاربران باشد.

پس اگر کدنویسی یک سایت از دیدگاه سئوی حرفه ای به صورت اصولی انجام شده باشد و محتوای آن نیز هم بر اساس اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو نوشته شده باشد و همچنین متن تبلیغ نیز به صورت اصولی نوشته و کلمات کلیدی نیز پس از keyword researching انتخاب شده باشد، هزینه هر کلیک بر روی تبلیغات در گوگل ادوردز نیز کاهش خواهد یافت. کلمات کلیدی شما در گوگل ادوردز باید با آنچه کاربر جستجو میکند مطابقت داشته باشد. Lost Impression Share به تعداد دفعاتی اشاره میکند که این اتفاق رخ داده است. تبلیغات اینترنتی بهترین روش تبلیغات است؛ گواه این ادعا، افزایش فروش فوق العاده کسانی است که با کمک یک سایت کسب و کار در منزل خود، در رختخواب خود و یا در کنار جزایر زیبا در مناطق گرمسیر در وسط زمستان ما و شما نشسته اند و در صفحه گوشی خود نظاره گر افزایش موجودی بانکی شان هستند.

به شما پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی بیشتر با مبحث افزونه ها به مقاله “افزونه تبلیغات در گوگل چیست؟ به عبارت دیگر هر چقدر بازگشت هزینه تبلیغات برای شما بیشتر باشد و هر چه بازدهی تبلیغات شما بالاتر باشد، شما می توانید هزینه بیشتری را برای ادوردز در نظر بگیرید. میتوان تبلیغات ویدیویی کلیکی در یوتیوب را به شکل قابل رد شدن (Skippable) یا بدون قابلیت رد شدن در حین پخش ویدیوها، میان ویدیوهای بخش Feed و به شکلهای دیگر منتشر کرد. ویدیوهایی درباره کارتان و محصولات و خدمات درست کنید و آنها را در سایتهایی مثل یوتیوب و آپارات منتشر کنید. برای مثال وبسایتی که به طور تخصصی در زمینه تلفن همراه و فناوریهای وابسته به آن تولید محتوا میکند، شانس بیشتری برای دریافت تبلیغات دارد تا وبسایتی که درباره تکنولوژی (به معنای کلی) است.

به لطف کانال های اجتماعی و شبکه های تبلیغاتی، ویدئو، این پادشاه بی چون و چرای محتوای دیجیتال، اکنون بیش از هر زمان دیگری در حال تولید و گسترش است. نحوه کار این الگوریتم به این شکل است که از چند نوع مختلف تبلیغ استفاده می کند و هر کدام از آن ها که نتیجه بهتری را ثبت کند، بیشتر از بقیه نمایش داده می شود. فراموش نکنید که قیمت کلمههای کلیدی را مدام چک کنید تا بتوانید تبلیغ خود را با کمترین قیمت نمایش دهید. قبل، بعد و وسط کلمات کلیدی شما کلمه دیگری قرار بگیرد. کلماتی که ما با توجه به تجربه شخصی، به کمک ابزارهای تحلیل کلمات کلیدی و گاهی مشاوره با آنهایی که در این کار مهارت دارند، انتخاب میکنیم و حاضریم به ازای نمایش آنها در گوگل هزینه کنیم. برای انتشار محتوا برای مخاطبان هدف سئو میتواند روش بهتری باشد، چرا که پس از هر بار انتشار مقاله جدید، وبسایت شما در صفحه اول نتایج جستجوهای مرتبط نمایش داده میشود. کلمات کلیدی کمپین های تبلیغاتی کلیکی باید کلماتی هدفمند و مرتبط با سرچ های مشتریان نهایی شما باشند تا بتوانید از هزینه ارزی که در تبلیغات گوگل ادز میکنید نهایت درآمد را برای کسب و کار خود به همراه داشته باشید.

تبلیغات شما در گوگل ادز قبل از اینکه نمایش داده شوند، از سیستم مزایده میگذرند. در واقع بین این 4 دوست عزیز یک مزایده شکل میگیرد و در این مزایده کسی برنده است که قیمت بهتری پیشنهاد میدهد و برنده شدن هم یعنی اینکه تبلیغ سایت او در جایگاه بالاتری نسبت به رقبا قرار بگیرد. یعنی تشخیص دهد کدام تبلیغ مناسبتر است و میتواند در رتبه بالاتری قرار بگیرد. تبلیغ شما ممکن است تمام شرایط لازم برای ظاهرشدن در صفحهٔ نتایج را داشته باشد؛ ولی به دلیل بودجهٔ کم یا رتبهٔ پایین نمایش داده نشود. فرض کنید آگهی سایت ثمین ادوردز با جستجوی کلمه کلیدی نماینده رسمی گوگل ادوردز در ایران روزی 1000 بار در نتایج جستجو نمایش داده می شود و 100نفر بر روی آگهی کلیک می کنند. قبل از هرچیزی، باید بدانیم که اساس کار تبلیغات جستجوی گوگل کلمات کلیدی هستند.

علاوه بر این که برای این که گوگل قادر به گرفتن تصمیم های هوشمند باشد، باید اطلاعاتی مفیدی در اختیارش قرار داشته باشد. با فرض اینکه همه شرایط سایت شما و سایت رقیبتان یکسان باشد، تبلیغی که Max-CPC آن بیشتر باشد، در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهد شد. هم اکنون تبلیغ شما آماده ی نمایش است. استفاده از تکنیک های سئو سایت به بهبود رتبه شما در گوگل کمک می کند، امّا اثر بخشی سئو زمان بر است. اگر هدف شما این باشد که نصب اپلیکیشنتان را بهطور قابل توجهی افزایش دهید، از روش CPI یا پرداخت به ازای نصب استفاده میکنید. یعنی نفر اول که میلاد باشد، به جای 4 درهم، به ازای هر کلیک تنها 3.01 درهم هزینه میکند. یعنی ببینیم که چگونه کار میکند و چرخدندههای آن چگونه میچرخند. واحدهای تبلیغاتی به فضای تبلیغاتی در یک صفحه وب خاص یا برنامه تلفن همراه هستند اشاره دارد که در آن تبلیغات خود را نمایش میدهید.

برای موفقیت در این فرایند ، محتوای شما باید برای کاربران مفید باشد و هدف جستجوی آنها را برآورده کند اما در عین حال سیگنالهای صحیحی را به گوگل ارائه دهد تا به الگوریتم های خود کمک کند تا محتوای شما را درک کنند. برای آنکه این مسئله را بهتر درک کنیم، بیایید فرض کنیم میلاد که از وضع مالی خوبی هم برخوردار است، به گوگل پیشنهاد میدهد که: اگر کاربری کلمه «خرید اینترنتی گوشی» را جستجو کرد و پس از دیدن تبلیغ من، روی آن کلیک کرد و وارد سایتم شد، حاضرم 4 درهم (واحد ارز بستگی به کشوری دارد که حساب شما در آن راهاندازی میشود) پول بدهم.