بر اساس گزارش انجمن جدید معماران منظر آمریکا (ASLA) شرایط کسب و کار برای سه ماهه اول سال 2018 تصویری متفاوت را برای شرکت های معماری منظر منعکس می کند. فصلنامه تجارت نظر سنجی. شاخص های پیشرو در نظرسنجی به طور کلی مثبت باقی ماندند – درخواست ها برای کار جدید و برنامه های استخدام افزایش یافت. اما ساعت های قابل پرداخت کاهش یافت.
مقایسه پنج ساله نتایج نظرسنجی نشان می دهد که اعداد سه ماهه اول به خوبی در محدوده هستند و حتی از برخی روندهای قبلی نیز فراتر رفته اند.
این نظرسنجی نشان داد که 75.3 درصد از شرکتهای پاسخدهنده، ثابت کردهاند تا ساعتهای قابل پرداخت قابلتوجهی بالاتر برای سه ماهه اول امسال، کاهشی نسبت به 82.4 درصد نسبت به سه ماهه چهارم سال 2017. سه ماهه سال 2017 (75.8 درصد). 2016 (80.8 درصد)، 2015 (82.0 درصد) و 2014 (72.0 درصد). این مقایسه نشان میدهد که کاهش ساعتهای قابل پرداخت برای سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ ممکن است فقط یک انحراف موقت باشد.
اعداد برای پرس و جو برای کار جدید روشن تر بود – 85.1 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که شرکت های آنها سؤالات پایدار تا به طور قابل توجهی بالاتر دریافت کرده اند که نسبت به 84.8 درصد گزارش شده برای سه ماهه چهارم سال 2017 افزایش یافته است. این تعداد به خوبی در محدوده آن چیزی است که قبلاً بوده است. گزارش برای سه ماهه اول 2017 (85.4 درصد)، 2016 (80.4 درصد)، 2015 (85.3 درصد) و 2014 (80.2 درصد).
این نظرسنجی نشان داد که سال به سال، 78.3 درصد از شرکتها گزارش دادند که ساعتهای قابل پرداخت ثابت بوده و به طور قابلتوجهی بالاتر است، که جهشی از آنچه برای سه ماهه اول سال 2017 (73.3 درصد) ذکر شده بود، نشان میدهد. این رقم برای گزارش های سال به سال از سال 2016 (75.7 درصد) و 2014 (76.0 درصد) بیشتر است. کمتر از آنچه برای سه ماهه اول سال 2015 گزارش شده بود (80.5 درصد).
سال به سال، 84.7 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که پرس و جوهای سه ماهه اول برای کار جدید ثابت و به طور قابل توجهی بالاتر است، تقریباً مشابه آنچه برای سه ماهه اول 2017 (84.1 درصد) گزارش شده بود. این رقم بالاتر از آنچه برای سه ماهه اول سال 2016 (81.1 درصد)، 2015 (83.2 درصد) و 2014 (83.4 درصد) گزارش شده بود، است.
حدود 66 درصد از شرکتهای پاسخگو با دو یا چند کارمند گفتند که قصد دارند در سه ماهه دوم سال 2018 استخدام کنند که نسبت به سه ماهه چهارم سال 2017 (60 درصد) جهش محسوسی دارد. این رقم بالاترین رقم در پنج سال گذشته است – بیشتر از آنچه برای سال های 2016 (59.4 درصد)، 2015 (61.5 درصد) و 2014 (49.4 درصد) گزارش شده بود.
حدود 80 درصد از شرکتهایی که 100 کارمند یا بیشتر دارند، گفتهاند که یک معمار منظر با تجربه یا معمار منظر سطح ابتدایی را استخدام خواهند کرد.
علاوه بر این، این نظرسنجی از پاسخ دهندگان چندین سوال در مورد شیوه های بازاریابی شرکت هایشان پرسید. اکثر شرکت ها کمتر از 5 درصد از بودجه خود را صرف بازاریابی می کنند. به طور کامل 37.9 درصد 2.0 تا 5.0 درصد و 34.5 درصد کمتر از 2.0 درصد خرج کردند. تنها 2.9 درصد گفتند که بیش از 12 درصد از بودجه خود را خرج کرده اند.
اکثر پاسخ دهندگان (48.9 درصد) گفتند که شرکت های آنها یک فرد بازاریابی اختصاصی را استخدام می کند، با دومین پاسخ محبوب، “سایر”، 42.1 درصد از پاسخ ها را به خود اختصاص داد. اکثر شرکت ها (81.3 درصد) به طور منظم خبرنامه ایمیلی را برای مشتریان واقعی و بالقوه ارسال نمی کردند. به همین ترتیب، اکثر شرکت ها (72.3 درصد) فرم ثبت نام ایمیل را در وب سایت های خود ارائه نکردند.
اکثر شرکت ها (64.6 درصد) گفتند که از ابزارهای تجسم سه بعدی و مدل سازی برای ارائه ارائه های قانع کننده به مشتریان احتمالی و مدیریت انتظارات مشتری استفاده می کنند. به طور کامل 78.3 درصد همچنین گفتند که شرکت های آنها کارکنان را تشویق می کنند تا با گروه های اجتماعی در همسویی با بازارهای هدف خود درگیر شوند.
نکات کلیدی نظرسنجی:
در مقایسه با سه ماهه چهارم 2017، ساعات پرداخت سه ماهه اول 2018 شما (همه شرکت ها):
به طور قابل توجهی بالاتر (بیش از 10٪) – 15.5٪
کمی بالاتر (5٪ تا 10٪ بالاتر) -31.0٪
تقریباً مشابه (بعلاوه یا منفی 5٪ یا کمتر) -28.7٪
اندکی پایین تر (بین 5٪ تا 10٪ پایین تر) -16.1٪
به طور قابل توجهی کمتر (بیش از 10٪) – 8.6٪
در مقایسه با سه ماهه چهارم 2017، درخواست های سه ماهه اول 2018 شما برای کار جدید (همه شرکت ها):
به طور قابل توجهی بالاتر (بیش از 10٪) – 17.7٪
کمی بالاتر (5% تا 10% بیشتر) -38.9%
تقریباً مشابه (بعلاوه یا منفی 5٪ یا کمتر) -28.6٪
اندکی پایین تر (بین 5٪ تا 10٪ پایین تر) -8.0٪
به طور قابل توجهی کمتر (بیش از 10٪) – 6.9٪
سال به سال، در مقایسه با سه ماهه اول سال 2017، ساعات پرداخت سه ماهه اول 2018 شما (همه شرکت ها):
به طور قابل توجهی بالاتر (بیش از 10٪) – 13.1٪
کمی بالاتر (5٪ تا 10٪ بالاتر) -42.3٪
تقریباً مشابه (بعلاوه یا منفی 5٪ یا کمتر) -22.9٪
اندکی پایین تر (بین 5٪ تا 10٪ پایین تر) -16.0٪
به طور قابل توجهی کمتر (بیش از 10٪) – 5.7٪
سال به سال، در مقایسه با سه ماهه اول سال 2017، درخواست های سه ماهه اول 2018 شما برای کار جدید (همه شرکت ها):
به طور قابل توجهی بالاتر (بیش از 10٪) – 13.1٪
کمی بالاتر (5٪ تا 10٪ بالاتر) -42.6٪
تقریباً یکسان (بعلاوه یا منهای 5٪ یا کمتر) -29.0٪
اندکی پایین تر (بین 5٪ تا 10٪ پایین تر) – 10.2٪
به طور قابل توجهی کمتر (بیش از 10٪) – 5.1٪
آیا قصد دارید کارمندانی را در سه ماهه دوم سال 2018 استخدام کنید (پاسخ های متعدد برای شرکت هایی با دو یا چند کارمند فیلتر شده است)؟
بله، ما یک معمار منظر باتجربه استخدام خواهیم کرد – 13.9%
بله، ما یک معمار منظر سطح ابتدایی استخدام خواهیم کرد – 33.3٪
بله، ما یک کارآموز استخدام خواهیم کرد – 26.4٪
بله، ما کارکنان پشتیبانی را استخدام خواهیم کرد – 9.7٪
بله، ما کارکنان طراحی/معماری/مهندسی دیگر را استخدام خواهیم کرد – 10.4%
بله، ما کارکنان دیگری را استخدام خواهیم کرد – 13.2٪
نه، ما در حال حاضر استخدام نمیکنیم–34.0%
چند درصد از بودجه شما صرف بازاریابی می شود؟
کمتر از 2٪ – 34.5٪
2٪ – 5٪ – 37.9٪
6٪ – 9٪ – 13.8٪
10٪ – 12٪ – 10.9٪
بیش از 12٪ – 2.9٪
چگونه به نیازهای بازاریابی خود رسیدگی می کنید؟
کارمندان اختصاصی – 48.9٪
شرکت خارجی – 9.1٪
سایر – 42.1٪
شرکت من یک خبرنامه ایمیلی به طور منظم برای پایگاه مشتریان و مشتریان بالقوه ما ارسال می کند.
بله – 18.8٪
No–81.3%
شرکت من یک فرم ثبت نام ایمیل در وب سایت ما دارد.
بله – 27.8٪
No–72.3%
شرکت من از ابزارهای تجسم سه بعدی و مدل سازی برای ارائه ارائه های قانع کننده به مشتریان احتمالی و مدیریت انتظارات مشتری استفاده می کند.
بله – 64.6٪
No–35.4%
شرکت من کارکنان ما را تشویق می کند تا با گروه های اجتماعی در راستای بازار هدف ما درگیر شوند.
بله – 78.3٪
No-21.7٪
درباره نظرسنجی
انجمن معماران منظر آمریکا (ASLA) فصلنامه تجارت نظرسنجی معیارهای سه ماهه را در مورد آمارهای کلیدی از جمله ساعات قابل پرداخت، پرس و جو و برنامه های استخدام می پرسد. این نظرسنجی از نظر آماری معنادار نیست، اما در عوض تصویری از صنعت معماری منظر ارائه می دهد. نظرسنجی ملی Q4 2017 انجام شد 3 مه تا 17 می 2018، با 176 مخاطب اصلی شرکت پاسخ می دهند.
درباره ASLA
انجمن معماران منظر آمریکا (ASLA) که در سال 1899 تأسیس شد، انجمن حرفه ای معماران منظر در ایالات متحده است که بیش از 15000 عضو را نمایندگی می کند. ماموریت انجمن پیشرفت معماری منظر از طریق حمایت، ارتباطات، آموزش و مشارکت است. پایداری بخشی از ماموریت ASLA از زمان تأسیس آن بوده است و یک ارزش فراگیر است که همه برنامه ها و عملیات انجمن را اطلاع رسانی می کند. ASLA در نشان دادن مزایای زیرساخت سبز و شیوههای توسعه انعطافپذیر از طریق ایجاد بام سبز خود، توسعه مشترک سیستم رتبهبندی SITES® و ایجاد منابع طراحی پایدار در دسترس عموم، پیشرو بوده است.
منبع: http://www.asla.org/NewsReleaseDetails.aspx?id=53505